Cloudy blog

بهترین بازی های سال2021 برای ایفن و سیستم های IOS

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸ ب.ظ

امروزه با وجود کرونا و قرنطینه خانگی ما بیشتر  وقت خود را در خانه میگذرانیم یک راه سرگرمی در این دوران کرونا و همچنین الان که مدارس یا تمام شده اند یا رو به اتمام هستند استفاده از بازی های کامپیوتری است 

در اینجا به معرفی بهترین بازی های سال 2021 براس سیستم های IOS میپردازیم.

                      * با ما همراه باشید*

 

 

بهترین بازی های سال 2021 برای ایفن ( رایگان) :

• PUBG mobile

•Stranger things: the game

•Mekorama

•Data Wing

•Among us

•Shadowgun Legends

•Asphalt 9 : Legends

•Clash royale

•Pokemon go 

•Brawl stars

 

PUBG Mobile 

PUBG Mobile یکی از بهترین بازی های رایگان ایفن می باشد. در این بازی هدف اصلی شما زنده ماندن است و میتوانید از اصلحه ها _ اتومبیل ها _ پناهگاه ها برای زنده ماندن تا پایان مرحله ( در یک جزیره با 99 بازیکن دیگر) استفاده کنید . این بازی همچنین دارای حالت های مختلفی بوده که در ان میتوانید به صورت انفرادی به بازی بپردازید یا با تیم خود در مقابل تیم های دیگر بازی کنید. همچنین نقشه های مختلفی در این بازی وجود دارد و هر نقشی سختی و دشواری سخت خودش را دارد. 

 

 

 

Stranger Things : The game 

اگر شما از شبکه تلویزیونی netflix استفاده میکنید به احتمال زیاد سریال فوق العاده Stranger Thinges  را دیده اید . این یک بازی پرطرفدار است که بر اساس  سریال stranger thinges ساخته شده است .  این بازی با استفاده گرافیک قدیمی سال 1984 ساخته شده است که به شما معماهایی را میدهد که شما باید برای ادامه بازی ان هارا حل کنید.

 

 

 

Mekorama 

Mekorama یکی دیگر از بازی های پازلی بسیار محبوب است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. این بازی دارای یک گیم پلی ساده است ، شما روی یک کلمه کار خواهید کرد و میتوانید زاویه را تغییر دهید تا در اخر بتوانید پازل را تکمیل کنید .

همچنین این بازی دارای  موسیقی ارامش بخش است که در پس زمینه این بازی اجرا میشود تا در هنگام بازی ارامش داشته باشید.

 

 

Data Wing

Data Wing یک بازی مسابقه ای هست که در ان شما میتوانید سفینه بازی مثلثی شکل خود را در یک مسیر مسابقه باریک حرکت دهید. این بازی دارای گرافیک مینیمالیستی بوده اما در گوشی عالی به نظر میرسد .......گیم پلی این بازی بسیار ساده است اما شما باید مطمعن شوید که سفینه فضایی شما از خط پایان عبور میکند و باید این عبور  روزد تر از عبور  بازیکنان دیگر صورت گیرد. این باری بسیار اعتیاد اور است و کاملا میتواند کاربران خود را سرگرم کند . 

 

 

Among us 

این بازی مسلماُ یکی از بهترین بازی های رایگان ایفن است . این بازی گیم پلی بسیار ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده است .

در این بازی شما با 4 الی 10 بازیکن، بازی خواهید کرد و هدفتان اماده سازی سفینه ی فضایی خودتان برای رفتن به فضا است اما برخی از رقیبان شما بسیار فریب کار هستند و هدفشان خرابکاری در همه موارد است .اگر نقشه خدمه را بدست بگیرید کار برای شما راحت تر است و شما فقط باید بازیکن شیاد را پیدا کنید.

 

 

Shadowgun Lehens

Shadowdun Lehens یک بازی ویدیویی تیر اندازی اول شخص است .....در این بازی شما نقش سایه بان را بازی خواهید کرد که یک قاتل سنگ دل است . هدف اصلی شما انجام وظایف داده شده و کمک به سایه های دیگر در co-op است . این بازی همچنین دارای مسابقه بسیار بزرگی است که شمارا در برابر انواع بیگانگان خطرناک قرار میدهد و اگر همه این دشمنان را از بین ببرید ، جایزه بزرگی را دریافت خواهید کرد. 

 

 

 

Asphalt 9 : Legends

Asphalt 9: Legends  یکی دیگر از موارد اضافه شده به سری Asphalt  است که در حال حاضر بهترین سری مسابقه ای در بازی های موبایل است..... بازیAsphalt 9 : Legends همانند نسخه قبلی خود بسیار جذاب و هیجان انگیز همچنین دارای صدها مسابقه از جمله چالش های روزانه _ هفتگی و ماهانه است ، این بازی همچنین دارای یک سیستم کنترل بهبود یافته به نام TouchDrive است که به شما این امکان را میدهد راحت تر مسابقه دهید و از مسابقه لذت ببرید.

 

 

 

Clash royale 

Clash royale نمونه دیگر از بازی های محبوب Supercall است، این بازی در اصل یک بازی اکشن است که در ان هشت عرشه مورد علاقه ی خود را انتخاب میکنید و در جنگ های 171 یا 272 در صحنه ای با یک بازیکن دیگر میجنگید . همچنین این بازی شامل ده ها نیروی قدرتمند است و هر نیرو توانایی ها و قدرت های خاص خودش را دارد. این بازی دارای اتفاق های هیجان انگیزی است که هرازگاهی به نمایش در می ایند و شما را متحیر میکند .

 

 

 

Pokemon go 

pokemon go از دیگر بازی های محبوب در اپ استور است. نکته منحصر به فرد در مورد این بازی این است که به شما این امکان را میدهد با کمک واقعیت افزوده با pokemon مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید .در این بازی شما به جستجودس پوکمون به اینجا و انجا سرگردان خوهید بود و میتوانید ان را شکار کنید ؛ شما همچنین میتوانید با سایر بازیکنان تیم های قدرتمند raid را شکست دهید . 

 

 

 

Brawl Stars 

Brawl Stars یکی دیگر از بازی های پرطرفدار و عالی Supercell است. این بازی به سبک MOBA است که شما در ان با بازیکنان دیگر تیم میشوید و در یک صحنه انلاین علیه تیم دیگر میجنگید . در این بازی میتوانید شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید که هر شخصیت قدرت خاص خود را دارد . این بازی دارای چندین حالت است و هر حالت اهداف مشخص خود را دارد که میزان هیجان و سرگرم کننده بودت بازی را بیشتر میکند .

 

 

 

*همه این بازی ها به صورت رایگان در اپ استور  اپل موجود است*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۶
diba zeynali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی